Teslimat & İade
Ürün teslimatlarımızda İstanbul
sınırları içerisinde Moto- kurye, diğer İllerde Kargo Firması kullanılmaktadır.
Teslimat süresi İstanbul sınırları içinde aynı gün veya ertesi gün, diğer
bölgelerde 2 gündür. İl dışı kargo gönderilerimiz şube teslim olarak gönderilmektedir,
kargo firmasının Türkiye’deki ücra bölgelere gidememesi durumunda siparişi
veren kişi Kargo Firmasının en yakın şubesinden sipariş verdiği ürünü teslim
alabilir. Saat 13.00′ ten sonra gelen siparişler bir sonraki iş günü alınmış
olarak kabul edilir. İstanbul dışı illere Cuma günü kargo yapılmamaktadır,
siparişler takip eden pazartesi günü alınmış olarak kabul edilir ve kargolanır.
Bayram, resmî tatil gibi tatil günlerinde verilen siparişler tatil bitimini
takip eden ilk resmi çalışma günü alınmış kabul edilir. Ürünler sadece
siparişin verildiği adreste siparişi veren kişiye teslim edilir. Teslimatın
gerçekleşebilmesi için gün içinde bulunduğunuz yerin adresini ve telefonunu
vermeniz yararlı olacaktır. Verilen adreste bulunamayan müşterinin ürünü ilgili
şubeye götürülür. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri
teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe
herhangi bir hasar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim
almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak
yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Ürünlerin Garantisi
Ürün müşteriye ulaştıktan sonra
ve/veya zamanla ortaya çıkabilecek sorunlar için, ETABAL’a başvurulmalıdır. Tüm
ürünler ETABAL garantisi altındadır.
Sipariş Durumu
Siparişiniz onaylandığında kargo
bilgileri ile birlikte sizlere e-mail ve whatsapp mesajla ile gönderilecektir.
Gönderi Takip No ile siparişinizi kargo firmasının web sitesinden online takip
edebilirsiniz.
Sipariş İptali
Siparişinizin iptalini
[email protected] e-mail adresine sipariş numaranız ile birlikte e-mail
gönderebilirsiniz. Siparişiniz eğer kargoya verilmemiş ise iptal işleminiz
gerçekleştirilecekti.
İade edeceğiniz ürün/ürünler
problemli ise 0 212 249 66 26 nolu Müşteri Hizmetlerini arayarak iade
başvurusunda bulunabilirsiniz. İade Şartlarımız; İade işlemlerinde kargo ücreti
Müşteriye aittir. İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile yapılmalıdır.
Ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde, ürün
iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir. İade edeceğiniz ürünün orijinal
kutusu ve/veya ambalajı bozulmuş (kutu ve/veya ambalaja herhangi koli bandı ve
çeşitli yapıştırmalar yapılmış) ve yeniden satılabilecek durumda olmayan
ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Ürünlerde ve/veya ambalajında aşağıdaki
durumlar söz konusu ise iade alınmaz; Herhangi bir leke, kir, çizik, bozulma,
kırılma, yırtılma, kullanma ve hasar varsa, Orijinal ambalajı kutu ve/veya kutu
içerisindeki destekleyici kutu, kutucuk, köpük ve hava kabarcıklı poşetler
eksikse. İade edeceğiniz ürünü, sizlere gönderdiğimiz fatura ile birlikte ve
neden ürünü iade ettiğinizi anlatan bir dilekçe ile bizlere iade etmeniz
gerekmektedir. Ürünlerin iadeleri için ambalajlarının açılmamış, bozulmamış,
kullanılmamış olması gerekmektedir. İade edeceğiniz ürünü, size teslim edildiği
andaki durumu ile geri vermeniz gerekir. Eğer ürünü kullanım söz konusu ise
kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı ödemekle yükümlüsünüz. İade
İşlemleri İadeye gelen ürün İade Bölümümüz tarafından incelenir. Yukarıdaki
iade şartları yerine getirilmiş ise iade işlemi başlatılır. Bu işlem 3 – 7 gün
arasında değişmektedir. İadeyi onayladığımızda sizlerle iletişime geçilecektir.
Siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise iade bedeli kredi kartınıza,
siparişiniz havale ile yapıldı ise bilgilerini vereceğiniz banka hesabınıza
gönderilecektir. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri
teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe
herhangi bir hasar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim
almayınız.